Da har jeg vært litt i samtale med Geir, og fant ut at lørdag 19. september vil være en grei dag.
Datoen ble valgt pga at vi ikke hadde noen ledige helger før da. Og noe senere er litt skummelt med tanke på høst som da er i ferd med å gjøre sitt inntog.
Oppmøte nedenfor Esso-stasjonen på byen kl.
15:00Virker lovende med at så mange vil dukke opp, og selv tror jeg det vil bli moro.
Har pratet litt med en kompis der oppe og han skulle gjøre det han kunne for å mobilisere de han kjente med 190.
Ellers vil vi prøve å få "låne" en parkeringsplass som vi kan sperre av og stå oppstilt på. Får vi plassen jeg håper på, vil vi ha utsikt oppover Storgata på Notodden. Det er gata som gåt midt gjennom byen.
Har vært i samtale med et par kvinnfolk og de skulle lage vafler (og eventuelt andre ting) så sant de var ledige den helga. Tror nok det går i orden.
Andre Mercedeser er velkomne, men de blir henvist til en annen del av parkernga pga hodedvekt på 190. Det finnes mye Mercedes der oppe, så litt vanskelig å si nei siden flere av de har interesse for alt av Mercedes.
Finner jeg ei fornuftig rute å kjøre, så blir det lagt opp til en liten kjøretur også. Og seff råning i Storgata!
Mer info følger i så fall!
Møt opp bil- og mannsterke
Det vil bli lagt opp til felles avreise hvertfall herfra (Lyngdal) og E39/E18 bort til Skien for så å kjøre til Gvarv og over til Notodden.
Fint om andre som kommer fra Oslo og omegn prøver på noe alla samme. Virker som det kan være lettere å dra med seg enkelte da.