redback wrote:Kan ikke si at jeg har noe å utsette på bilen pr i dag - men er absolutt interessert i at noen med inngående kjennsap til K.jet og 201 generelt tar en utsjekk - så JATAKK..
w201-16 wrote:nytt av året er av vi gjennomfører en teknisk kontroll på bilene.
her sjekkes det at batteriet sitter skikkelig fast, lekasjer på vesker, løse ting i cupe(bør ikke ha løse ting i bagasjerommet) å visuel sjekk på hjul og understell.
dette for å bedre sikkerheten for den enkelte og alle andre på banen.
Det skal kun være persjoner i framsetene på bilene som kjører på banen.
Prøveskilter som er leid på biltilsynet skal ha det i leiekontrakten at de skal brukes på vålerbanen.
Andre prøveskilter skal ha dok på at de har gjeldene ansvarforsikring også på bane.
w201034 wrote:...
Er det flere enn meg og Finn som syntes dette kan være interessant?
Som sagt, får vi samlet et antall biler med litt småproblemer (16v-syken bl.a) så er sjansen stor for at vi få besøk fra Tyskland.
w201034 wrote:
Er det flere enn meg og Finn som syntes dette kan være interessant?
Som sagt, får vi samlet et antall biler med litt småproblemer (16v-syken bl.a) så er sjansen stor for at vi få besøk fra Tyskland.

nalletiger wrote:Hvordan er dette med teknisk i forhold til reglement.? Noe mer inngående på dette.? Greit å vite ca sjekkliste så man sjekker samme liste selv før avreise..
w201-16 wrote:åssen er interessen for bremsing av bilen?
det står en rulle 5min unna banen som vi kunne besøkt.
er det minst 5 biler som skal bremses så kunne vi prøvd å fått til an vtale med TK Økotrim

w201-16 wrote:åssen er interessen for bremsing av bilen?
det står en rulle 5min unna banen som vi kunne besøkt.
er det minst 5 biler som skal bremses så kunne vi prøvd å fått til en avtale med TK Økotrim.
Pris pleier å være ca 800,-
Users browsing this forum: Evostyle and 1 guest